joi, 29 noiembrie 2012

Pariu cu Viata Sezonul 3 Episodul 12 PROMO

Intai de a discuta despre Pariu cu Viata Sezonul 3 Episodul 12 vreau sa imi cer scuze pentru toate neplacerile cauzate, am fost o perioada foarte ocupat cu scoala si cu celelalte proiecte online ale mele incat am lasat acest blog la o parte, promit ca vor fi din ce in ce mai rare aceste momente. Pentru a scapa de stresul acumulat m-am folosit de o "terapie" cu jocuri online, recomand.

Luni, 3 decembrie 2012, cel de-al 12 episod ne va incanta pe toti fanii Pariu cu Viata si LaLa Band, personajele noastre vor da peste noi probleme. Liviu se pare ca sufera de o boala de care toti ceilalti membri din La:La Band nu stiau si se vor declansa noi discutii.

Anca se pare ca intampina din nou probleme, de aceasta data tot de sanatate, in promo-ul de mai jos putem observa cum aceasta acuza dureri de spate. Vlad are discutii aprinse cu Anca si pe finalul promo-ului poate fi surprins cu un cutit in mana sub dus, acest lucru nu poate insemna decat ca acesta este dispus sa-si ia adio de la viata. Sa speram ca se va razgandi si ca lucrurile vor revine pe un fagas normal !

Pariu cu Viata Sezonul 3 Episodul 12 PROMO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu